Friday, April 17, 2009

practice make perfect..

berapa lama anda belajar memandu?
sebulan?
seminggu?
itu bergantung kepada skill anda..
kebolehan anda..
kemahiran anda..
itu kalau memandu kereta..


bagaimana kalau memandu helikopter..
mungkin kena belajar berbulan2 kot..
atau makan tahun baru boleh mahir...

tapi...


belajar beberapa minit je
kita dah boleh bawa helikopter
oops
dah boleh terbangkan
helikopter hehe..



tak caya...?
jom tengok...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.












tapi kalau nak main tunggu adik tak ada.. hehe kalau dia ada tak ada can la jawab nya hehe....

25 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Hazwan!!

Tengok..ayah awak pinjam helikopter~

hehehe~

kEy said...

wah.....mne helik0pter untuk key ayah???<<----secare tibe tibe mengaku anak zin0~
lalala~

zino said...

zara..
si kakak sedang praktis tu.. hazwan keluar ikut along hehe..

key
tetiba je.. hehe

kEy said...

tindakan refleks tu ayah~
erk....agaga~

adibah said...

Jaga2 speed trap! Nanti kena saman lagi.. ! Hehe..

♥miss zaza♥ said...

hahaha
uihhh
bapaknya pon nak main jugak
kantoi ;P

zino said...

key
tak ada masaalah.. bertambah anak zino... hehe

adibah
kat atas tu ada JPJ jugak ke hehe

zaza
geram tengok adik main hehe

Chekgu BaniHassim said...

kalau ade budak kecik musti dier pon sebuk nk main ek??
lagi jahanam ade la ek??
parah...

hehe

xiiinam said...

Psssstt...
Lepas ko main, pas kat aku!!!




muehehehe...\





.

silversarina said...

Ni mainan orang besar lah ye... Sian Hazwan... hehehe.

zino said...

cikgu
kalau ada budak kecil sekejap sayap tercabut la hehe

cklah..
nanti lah belum puas lagi ni hehe

silversarina
budak2 tak boleh bahaya.. hehe

WeBViDeOKLiP said...

ooo
main curi2 ye
bgtau adik ko
hehheeh

Jard The Great said...

hahaha.. aku nak blaja jugak!!

ez said...

ni hazwan yg main ke..or ayahnye?ehehehhe

al-hussaini said...

smartnyer helikopter tu...

kalau aku jumpa, nak gak aku main sembunyi2...hehe

Adry said...

hahaha... budak kecik.. biasala.. kalau ada semua dia nak sorang.. hehehe

sapa yang main ni?? hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

Neeza Shahril said...

yeyeye!!! ayah Hazwan... nanti nak pinjam helikopter ye..
nak guna utk balik mesia.. hehehee..

zino said...

WVK
kalau dia tau mengamuk la dia hehe

jard
kena lah beli yg harga ribu2 tu boleh main kat taman hehe

ez
abah curi2 main bila hazwan tak ada je hehe

al-hussaini..
lepas gian je masa kecik dulu mana ada benda tu hehe

adry
dia boleh cakap ini hadiah adik bukan hadiah abah hehe

neeza
tak takut lanun ke hehe

Zareda Norman said...

zino

eleh biasalah trick tu kenkonon beli untuk anak tapi bapaknya yang lebih eksited.. biasa dah tu sebba yang kat rumah ni pun sama jer...

syareena said...

yola lu bapak zino ni wktu kecik2 x rase main heli duk main kapal terbang kertas je ye dak? hehe

Princess Liyana said...

ha ha ha..dia pun nak main tu...tk bleh thn la..;P

zino said...

zar
masa kecik dulu mana ada benda tu hehe

syreena
betul tu... hehe

liyana
mana boleh jadi tengok adik je main benda tu hehe

intan.dayana said...

nak pinjam bule x..??xpOn zinO bg same cmtu bule..??

CuTeMiUt78 said...

lor.. gitu plak ya.. heh..heh..heh.. abah main dulu.. baru hazwan ya..

PerantauSepi1306 said...

ekekekeke.. kalo bab ni ayah Aiman bawak 3 kali mesti dah terhempas dan.. pecah.. jadiknya.. malasssss nak beli lagi ;D

tapi mmg syiokkk kalo leh bawak cam pro tu... sonot tgk replica heli yg kecet terbang merata dlm rumah, janji jgn langgar pasu ka, pinggan ka... ;p