Monday, April 20, 2009

lempeng pisang..

sambil berehat tu meh makan lempeng pisang ni.... sodappppppp kono pulak cocah sambal tumis potai... ala mak aiii cerito pun tak guno.. hehe







>

44 comments:

Zareda Norman said...

zino

lempeng pisang makan ngan sambal?

tak pornah den try, kalau lempeng kelapa tu memang konfirm sodap..

♥miss zaza♥ said...

x penah makan.
jumpa pon x penah kot

oh oh!

maklang said...

rindu nak makan lempeng pisang...

aNIe said...

Lempeng kelapo sodaplah makan ngan sambal...lempeng pisang sodap ko ngan sambal tu...?

Uikss...sambal potai...aduuuhh!! lamonyo tak makan...

vy said...

mak aiiiiiiiiiii
terliOr teman weh
nak kena carik daun pisang ni esok
dengan gigih nak MELEMPENG pisang benyek!

sakurasa 2 said...

zino
sodappppp ko? aden lum pernah makan lagi lempeng + sambal.

intan.dayana said...

cemane nk buat lempeng pisang ek zinO..??tau x..?

Neeza Shahril said...

lempeng pisang balut daun pisang memang biasa makan..
tapi cicah sambal.. petai lagi tu.. kena terai nih..
bak sepiring heheee..

zino said...

zar
belum cubo belum tau mencongkam hehe

zaza..
la... iya ke?

maklang
kono buek tu hehe

anie
sodap cubolah.. hehe

vy
kono cari copek tu hehe..

sakura
memang tak syak lagi memang sodap.. mertuo lalu kek belakang sah tak nampak hehe

intan
zino tau makan je.. itu kono tanyo mem hehe

neeza
cerito pun tak guno cubo dulu baru tau hehe

Mamamanja said...

alahai... lamanya x makan lempeng pisang nih... huhuhu

zino said...

mamamanja
ado lagi sokoping tu nak ke? hehe

manje said...

salam en zino

uiks sedap tuh... mkn pns2 huh mmg tak guna nak cite kekeke...

zino said...

manje
betul tu.. hehe

yginsaf.com said...

sodapnyerrr abang zino tewww..

Pu3 said...

erk.

grr.

kok krak krok krek.

huhu. perot bebunyi ni.
katonyo, perot lapao.
nengok lempeng pisang, sodapppp...

nak jugakkk!
=/

Yunus Badawi said...

lain kali kalau buat lempeng tu roger lah saya. Boleh tumpang sekaki hehehe

zino said...

en.me
confirm sedap hehe

pu3
nanti zino post kan ya hehe

YB
oops... ada banyak lagi pisang tu nanti boleh buat lempeng lagi dan roger YB hehe

lupekanje said...

lempeng dan sambal tumis potai zino???? huhh..mang kono..!!!

zino said...

lupokanje
mencongkam hehe

Mummy Rizq said...

eh! selalu owang makan lempeng tepung ngan sambal... tak pernah plak try lempeng pisang... manis ke masin lempeng tu???

zino said...

mummy rizq
maneh campo podeh.. tu yg mencongkam hehe

Adry said...

lamanya tak makan lempeng pisang ni.. alahai.. terliur weiii


Adry @ http://www.adrysabry.com

INTAN said...

mmg sodap d lihat..sodap jugak d mkn ni....tambah2 d kala ari ujan spt skrg....merengkam perut...

Ada Ayrissa said...

x pernah try la lempeng pisang..

ez said...

bestnye..mkn panas2 lg sedap..heheh

Abang Long said...

Lempeng pisang dengan sambal tumis petai ... kena 'gu' ke ?

zino said...

adry
kena lah cari hehe

intan
hujan ni sodap e tidu je hehe

ada
kena try baru tau..

ez
memang kono panas baru best..

abanglong
gu tu kito yg tentukan.. kalau berselero makan tu kiro ada gu lah tu hehe

zue said...

kena cuba lak ni.

balik tanya kat abg den.

tulipurple said...

nyosal tak singgah umah bro zino semlm..merayau2 kek btr,bdr permaisuri sobab nak layan tokak org bunting nie...last2 mkn yolah apo yg ado kek paparich.

Jard The Great said...

laparrr......... huhuhu...

Zabs said...

Salam Zino,
Lempeng pisang den makan macam tu yo..takyah cocah2 doh. Kalau cocah pun dengan gulo yo.
Tak belajar lagi makan dengan sambal tu...

PerantauSepi1306 said...

elemek bro.. ini gambar terlebihhh sudahhhhh , slurrrppppp...

ish, ish ni yang teringat kat lempeng pisang teluk nipah, pangkor dan sambal tumis petai tu pos sket kat sini bleh heheheheh

tentangseseorang said...

nyum nyum sodap tuuu

Masy said...

tak penah try stail makan camni ehehhe

Ajzie said...

tak pernah rasa.. sedap ker.. pisang dicicah sambal tumis?...

pB said...

simple but sedapppppp

syareena said...

x penah pulak sya mkn lempeng pisang ngan sambal petai...

cedap ke.... kepingin gitu

zino said...

zue
cubo jangan tak cubo nyosal kang hehe

tulipurple
lain kali singgah la.. hehe

jard
tak lunch lagi lah tu hehe

zabs
zino apo bondo yo cocah sambal baru mencongkam hehe

perantausepi..
enakk nya hehe

ady
tak dapat di nafikan lagi hehe

masy
cuba try test..

ajzie..
susah nak cakap cubo dulu hehe

pB
memang... hehe

zino said...

syareena
resepi zino tu cuba lah hehe

sya said...

Tu cam lempeng pisang makan kat Rest Haslam je

Mak Su said...

wow! sedapnyer!

MULAN said...

ish ish iiisshhh.. tak baik makan sorang2.. kena kongsi tau.. hantar la sikit sorang..

drooling gila ni nengok tu..

xiiinam said...

Fuhhhh....
Antara pzza hut dengan lempeng pisang...
ckLah memilih lempeng pisang....

zino said...

sya
itu lempeng mem buat.. pisang besan bagi daun pisang depan rumah tu je.. hehe

maksu
nak ke datang le rumah hehe

mulan
nak pos ke hehe

cklah
memang tiada bandingan.. hehe