Wednesday, April 1, 2009

wakil...

Sejak MIL tidak dapat lagi berjalan..(masih lagi terbaring je..) pergerakan kami juga terbatas.. dan perlu di buat perancangan semula.. pada kebiasaan nya kalau ada jemputan ke mana mana mem selalu ada menemani , tetapi sejak kebelakangan ni tugasan memenuhi jemputan perlu di lakukan bersendirian.. so puas la memujuk hazwan supaya menjadi ikut sama...

hujung minggu lepas zino memenuhi jemputan seorang kawan di majlis perkahwinan anak dia di Lembah jaya..Ampang, so sekali lagi kena pujuk hazwan utk ikut sama hehe.. bila sampai di majlis kawan kawan mula lah bertanya itu ini.. so zino jawab ini ada wakil , sambil menunjuk kepada Hazwan..

Hazwan pun bisik..

"abah tak payah la cakap wakil, abah cakap la datang dengan anak je.."
"ok lah... heh "

30 comments:

maklang said...

nanti dah besar boleh jadi wakil rakyat pulak...he..he..

Sasha said...

simpati mendengarnya... saya masih baru nak kenal ngan Zino, so masih samar2 akan cerita MIL (saya rasa MIL ni org rumah Zino, kan?)...
Hazwan anak yg baik... matang walaupun masih kecil...

Abang Long said...

Sebelum Abang long tulis memang dah rasa nak tergelak ...hahahahaha

Kena ingat satu hari nanti kita memang akan jadi WAKIL. Ada faham ka ? hahahahaha

Mamamanja said...

x suka le tuh jadik wakil hehehe

bang zino... ada tag. sori.... :)

Zareda Norman said...

shasha
MIL tu mother in law ler.. :)

Zino

kecik kecik hazwan dah jadi wakil yer..

Zabs said...

Salam Zino,
Ye tak ye jugak. Beritahu datang dengan anak pun takpa. Tak payah nak formal sanagat beritahu datang dengan wakil pulak..hahaha.

HappyIrfa said...

segan agaknya si hazwan bila disebut wakil.mcm gi meminang pulak bawak wakil..hehe

neezareef said...

eh dulu mak saya pn kalo bwk sy msti dia ckp saya wakil..

Mak Su said...

eh eh... iyalah, pakai wakil plaks, ahaks

Dee said...

hazwan dah besar tu zino..pandai dia ckp..hehehe..

Jard The Great said...

hehehe.... hazwan anak bapa.. bagus la die ikut bapa gi kenduri..

sori bout ur MIL.. hope it gets better.. sabo nooh..

AZWA said...

Baik betul mem...bertuah MIL ada anak dan menantu yang bertanggungjawab macam mem n zino.

a'a...betoi la cakap hazwan tu..cakap la mai ngan anak kan hehehe

semoga MIL cepat sembuh.

zino said...

maklang
jauh pandangan tu hehe

shasa
MIL mak mertua...

abanglong
pandai nya... hehe

mamamanja
tag ni yg tak suka hehe

zar
tq bagi penjelasan.. hehe.. selalu nya mana pernah berenggang kan hehe

zabs
itu lah hazwan kata boring adik.. wakil wakil ni hehe

happyifra
lepas ni tak boleh cakap wakil lagi tak mau ikut lagi nanti hehe

neezareef
itu lah yg selalu di sebut bila di tanya pasangan mana? hehe

maksu
nak memuaskan hati yg bertanya..

Dee
budak bijak sorang tu hehe

Jard
tq..

azwa
lain kali kena tukar ayat tu takut dia tak mau ikut lagi susah hehe

CuTeMiUt78 said...

ho..ho..ho.. ok la tu kan

silversarina said...

Wakilnya comel sangat :)

zue said...

alahai zino...dah mcm org bujang pulak.
cakap 'wakil' x nak cite bawak anak. hehehe

KLMari said...

Bro Zino...sama ler kita...planning ke mana-mana kena adjust to accomodate pakcik n makcik. Kekadang makcik ada hal/urusan, plan kami reschedule. Tak sampai hati pulak tinggalkan pakcik sorang sorang....Anak depa? Hmm...entahlah....

Kak Elle said...

hahaha ingat jadi wakil masuk meminang:)

zino said...

cutemiut
ok lah tu hehe..

silversarina
yg lain tak mau jadi wakil hehe

zue
dia org tanya mem tu pasal hazwan jadi wakil hehe

KLMari
terpaksalah lah korban sikit..

kak elle
itu pun wakil jugak kan hehe

CikguZue said...

hai pemalu jugak Hazwan ye...hihi.

zino said...

cikgu zue
hazwan tu macam2 hehe

ez said...

mr zino..
emm..bleh jdi wakil rakyat ni..heehe

Neeza Shahril said...

hehee.. hazwan malu tu..
dia rasa macam orang besar pulak..

zino said...

ez
ya ke...bagus la hehe

neeza
sebenar nya wakil tu yg dia keliru hehe

♥miss zaza♥ said...

hahaha
kelakau si hazwan tuh ;P

al-hussaini said...

takpe...mesti ada keberkatannya apabila kita berbakti dgn MIL...

pandai juga hazwan mengomel erk...

Yunus Badawi said...

baik jugak Hazwan tu nak ikut. Kalau Hazwan saya (anak saya yg sulong pun nama Hazwan) sori lah nak ikut kalau pergi tempat org kahwin kecualilah saudara terdekat.

yginsaf.com said...

azwan dah besar tewww abang zino.. ehehe

zino said...

zaza
itu lah hazwan..

yunus badawi
setakat ni mau dia lagi yg besar dah tak mau hehe

en.me
itu lah.. lain kali kena sebut nama dia hehe

PerantauSepi1306 said...

hehehee.. cute je jawapan hazwan tu ;D