Tuesday, March 31, 2009

berita amat sedih....

Petang semalam jiran sebelah rumah bertanya, dah dapat berita ke? zino tanya berita apa... lalu dia menceritakan anak jiran kami eksiden motor dan masih di ICU.. malam tadi zino sempat berjumpa bapa anak yg kemalangan utk bertanya kabar..

anak dia masih dalam keadaan kritikal, berada di ICU HUKM, jatuh dari superbike semasa konvoi beramai di kawasan bukit di Ampang, cedera teruk di dada, sebahagian paru2 terpaksa di potong...banyak kehilangan darah... dan sebagainya....

amat menyedihkan kami.. seorang anak yg baik, hormat orang tua dan masih bujang.. zino hanya mampu berkata supaya dia banyak bersabar dan berdoa banyak banyak kepada Allah, petang nanti inshaAllah kami akan terus ke hospital....

23 comments:

Zareda Norman said...

kenapa hari ni semua berita seidh sedih.. huhuuhuh

pB said...

banyak betul cerita sedih awal awal tahun nie ....

moga keluarga terlibat redha dengan apa yang berlaku dan tabahkan diri.


MIL , apa cerita?????

silversarina said...

Semoga dia sembuh segera. Amin.

CuTeMiUt78 said...

emm.. berita sedih gak ke.. kita pun terima berita sedih semalam pasal kakak ipar accident motor gak.. semoga anak jiran zino tu sembuh hendaknya

adibah said...

Semoga cepat sembuh, insyaAllah.. Yang penting kena kuatkan semangat keluarga dia untuk hadapi dugaan Allah ni..

♥miss zaza♥ said...

Ya Allah,
get well veryyy soon
semoga terus bersabar...

atty's said...

semoga cepat sembuh...amin

Kak Elle said...

Semoga di percepatkan sembuh dan tiada complications.

su said...

sedih dgr berita ni...apatah lg bahu yg memikulkan...

erna said...

memang sodeh,betambah walang la ati se ni,mau la tak tido malam mengonangkan kan anak yg kek kuantan tu dah di bagi moto,bia sonang pi class.

Pok Li said...

Malang memang tak berbau. Takziah.

CikguZue said...

semoga cepat sembuhnya.

Neeza Shahril said...

semoga familynya tabah..
kritikal nampaknya..

aNIe said...

Bila mendengar berita begini...saya rasa sedih...sebab saya tau apa perasaan ibu bapa mereka...kerana kita juga punya anak bujang...

Semoga keluarganya lebih tabah dan anak muda itu sembuh seperti sedia kala...

Nong said...

Reading about this makes my heart bleeds. I still have nightmares...

Semoga keluarga nye banyak bersabar. Kita hanya dapat berdoa.

zino said...

zar
ada berita sedih juga ke

PB
MIL macam tu juga tak boleh bangun..terbaring..

silversarina
mudah2an amin..

cutemiut
mudah2an..

adibah
kami turut merasa kesedihan mereka..

zaza
inshaAllah... dengan izin allah jua..

kak elle
amin..

su
sedih dan sayu melihat keluarga mereka.. kedua2 tak mau balik tidur di spital..

erna
inshaAllah mudah2an dia selamat jangan bagi dia bawa moto balik segemban dah le..

tok li
betul tu..

cikgu zue
mudah2an.. amin

neeza
amat..

anie
memang sedih...

zino said...

nong
itu yg kami pesan sebelum balik tadi..

Jard The Great said...

takde tpt yg selamat di dunia nih.. huhuhu..

neezareef said...

ya Allah ..sedihnya
kalo konvoi ni risiko langgo sesama sndri pn leh jd...

Pu3 said...

teruknya!
Emmm.
Yang penting, kita doakan moga dia cepat2 sembuh.

AMIN!

zino said...

Jard..
perlu sentiasa waspada..

neezareef
dah nasib malang..

pu3
mudah2an... amin

maklang said...

semuga diberi kesihatan yang baik dan cepat sembuhnya...amin...

Dee said...

harap keluarganya tabah..dan disembuhkan segera...amin..