Friday, March 27, 2009

back to business



tahniah kepada yg menang ... adat la bila bertanding ada yg memang ada yg kalah.. so lepas ni berhenti berpolitiking... mula lah berkhidmat utk rakyat...kotakan apa yg di kata.. dah janji kan.. kerana semua rakyat melihat.. dan akan menilai prestasi masing masing....

sekian terima kasih..

22 comments:

Zareda Norman said...

Wal Hasil Balik Asal jer lah...

Masy said...

boring tgk berita skarang, setengah jam cite psl ni je huhuhu.

manje said...

tunggu dan lihat...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mari kita lihat apakah benar itu yg mahu diperjuangkan..=)

Mamamanja said...

x reti nak komen isu politik heheh

ez said...

emmm..betul tu..da menang kene kotakan janji..berkhidmat utk rakyat,bangsa dan agama..

Kak Elle said...

semoga team yg baru akan buat Malaysia lebih bolih:)

Dee said...

ke sama je..hehehe..

Yunus Badawi said...

kena berkhidmat dgn ikhlas dan niat kerana Allah baru berkat dan boleh bertahan.

Mak Su said...

hhhmmm, apalah daya ku, nak masuk calon tapi dah berpunya. oops! (salah pencalonan)

tahniahlah kat yang menang. life back to normal.

MULAN said...

moga segala kata akan dikota,
bukan hanya sekadar halwa..

silversarina said...

Yang dah menang kena buktikan boleh buat kerja. Yang kalah buat cara kalah , jangan suka kacau orang menang ..hehehe.

Neeza Shahril said...

menang apa ni??
hehee.. tak baca berita lagi.. sebab sibuk sesangat.. ;)

Kengkawan said...

ntah, pegi la buat keje plak..

dr,
bukan ahli umno.
hehehe

cendawanintim said...

masa tuk berkerja plak...harap ada impak terbaik...

zino said...

zar..
itu la..

masy
5 tahun sekali biar je lah.. hehe

manje
betul..

zara
jom..

mamamanja
tak payah komen.. kita cerita hal lain..

ez
bersemangat nampak hehe

kak elle
sepanjang masa boleh je.. hehe

Dee
entah..

yunus badawi
tepat sekali..

maksu
afundi maksu hehe

mulan
betul..

silversarina
amaran ke tu hehe

neeza
sibuk macam YB pulak hehe

kenkawan
rakyat malaysia boleh bagi komen..

cendawanintim..
harapan bayak pihak..

kEy said...

hehe~
adeh, mls kumen la..
nnt kne saman..
lalala~

xiiinam said...

Pak zino, ampunnn..
Saya dah lama tak boleh tinggalkan jejak kat sini...sebab network problem....boleh intai je....
terima kasih sebab sentiasa mengunjungi saya walaupun tiada lawatan balas..

Helena said...

hrmpth.....


hehe

zino said...

key
moken yg membina apa salah nya..

xiiinam
no problem..

helena
??? hehe

CikguZue said...

actually, tak ikuti sgt berita politik. cuma dengar2 dan intai2 je. harapnya M'sia akan lebih sejahtera dan aman. tak gaduh2 lagi...hihik

zino said...

cikguzue..
terlampau banyak politiking..