Friday, March 6, 2009

arifah...

jom tenangkan minda....

video

melihat telatah baby kita akan rasa tenang, lapang, seronok, ceria dan sebagainya...betul tak??

18 comments:

intan.dayana said...

kalO xde baby lg cemane ek..??
hhehe

zino said...

dayana..
tengok le baby sesiapa je.. terapi dia tetap sama hehe

Zareda Norman said...

arifah dah pandai gostan yer..

dah besar sikit ni lain sikit rupa baby

Neeza Shahril said...

memang menenangkan.. pandainya arifah meniarap. berapa bulan dah dia yek?

zino said...

zar
belajar gostan dulu lepas tu baru ke depan hehe

neeza
5 1/2 bulan..

© Opah De said...

Heee... comelnyaaaaaa dia... sat lagi nak merangkak la tu. lepas tu berambat. Jenuhlah bapa dia mengejar ngan handphone... ha ha ha...

Kak Elle said...

baby ni semua nya cute asal jgn melalak sudah...hehehe

Arifah ni macam lelaki pulak dlm gambar ni...

~ yus ~ said...

teringat lak saya pun pernah ambil klip video abid sedang belajar meniarap dulu. Laaa nih dah berlari sakan...hehe

Tak putus asa arifah nak cuba maju kedepan, tapi dia kebelakang..hehe.

CuTeMiUt78 said...

memang kan.. klu tensen, tgk gelagat anak2 baby ni.. rasa terhibur tau.. hilang segala masalah..

pB said...

cucu no 2 , bila pulak???

zino said...

opah de
kena beli video cam tu hehe

kak elle
melalak dodoi la..hehe

yus
tak lama lagi laju lah tu.. hehe

cutemiut
betul tu..

PB
kaming .. hehe

Yunus Badawi said...

Cepat dia belajar gostan.
Adam Hakimi asyik bergolek aje - belum gostan. Dah masuk 6 bulan 2 hari lepas.
Mmg seronok tengok dan main dgn baby ni.

su said...

nangis bile dah tgk..huhu...

Princess Liyana said...

huhuhu..tau tkpe.tepat skali!huhu

zino said...

yunus badawi
tak lama lagi pandai la tu hehe..

su..
sabar su..

liyana
hehe..

Zool Blogger said...

Suka tengok baby..
Tapi belum kawin lagi..
Tengok baby orang je la

Zool Ligakampung

zino said...

zool
memula tengok baby orang lain sampai masa nanti tengok baby sendiri..

~mrs azmi~ said...

waaaaa! comelnye..
saye pn suke tgk gelagat anak buah.. tak jemu2 tgk video clip die..
pastu senyum sorg2.. hahaha
hubby pn dah paham sangat.. klu dok tgk henpon jek pastu senyum sorg2 taula die saye tgh replay video clip anak2 ^_^