Sunday, March 29, 2009

Boikot musnah..hehe









Sabtu lepas adik ada sukan.. dia tak ambik bahagian pun tapi teruja sangat nak pergi.. pagi tu pulak payah sangat nak kejut.. so aku biar je lah dia tidur.. jam 10.00 dia terjaga terus jerit... "abah, adik ada sukan..apa tak kejut ?" muka dah cembeng... aku pun pujuk minta dia mandi dan janji nak bawa pegi sekolah.. sukan di stadium kuala lumpur di Bandar Tun Razak..

se sampai di stadium nampak lah beberapa murid berjalan keluar, aku pun kata.. sukan dah habis ke ? kawan adik tu dah balik.. apa lagi terus lah merajuk.. sedih sangat tak dapat tengok sukan.. bukan setakat menangis meraung habis dia dalam kereta.. penat aku pujuk makin lebat jadi nya.. last last aku tersebut la nak bawa dia ke KFC hehe..... hehe.. reda lah sikit.. sukan tak habis lagi tapi dia sedih kalau tak dapt tengok..aku bawa juga dia ke stadium dalam sedu sedan tu..bila dapat jumpa kawan2 baru le nampak happy..

bila balik dia terus tuntut janji nak ke KFC tu.. lepas ni sambung balik boikot hehe..

28 comments:

xiiinam said...

Errrr....tiba-tiba aku terasa seperti ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nak berenti boikot jap.....


AKU NAK MAKAN KE E CHI gak!!! Hu..hu...

Kak Elle said...

apa lah nak boikot2 ni .. jgn terbawak sangat banyak lagi hal dunia yg patut kita sama2 huraikan.

selera betul tengok adik makan KFC..agak dah lama tak menjamu gara2 boikot2 ni kan?

zino said...

xiiinam
lepas makan sambung boikot tau hehe

kak elle
boikot setakat termampu hehe

Tie said...

Alamak....Tie suka benar cheesy wedges tu...hu hu...

Neeza Shahril said...

hehee.. cheesy wedges memang feveret neeza dan semua ahli keluarga ni..
ayam kfc sedap kan huhuuu...
nak makan jugak la..
lepas tu sambung boikot hehee..

Pok Li said...

Baru makan semalam. :)

zino said...

tie..
tanggukkan dulu boikot hehe

neeza
teruskan cita cita tu hehe

~mardihah~ said...

hehehehhe..komain g...Dihah telan iar liur..buat rasa macam nak g makan je,,,,tapi tahan..tahan jap...huuuhuh

^ez^ said...

alamak..cedapnye cheezy wedges tu..my feveret..nyum nyum

intan.dayana said...

wah~!bOikOt bule eh brenti2??haha~
nk cheezy wedges itu juga..huwaaa~

silversarina said...

Bab sambung balik boikot tu tak tahan nak gelak ..hahahah.

shiemz said...

sedapnyer mkn kafc..huahuahua... lama gak x mkkn nie... nie yg nak g mkn kfc nieh...

ps: shiem add link k.. :D

aNIe said...

Zino...kitorang ni boikot masih berjalan untuk McD...KFC tu...dah musnah dah lama dulu...tak sampai hati nak kecewakan sikecik tu...samalah kita ni...kita boleh lah nak tahan tekak kita tapi anak sekecil tu camaner...

Aleeya said...

sodapnye..teliuq le tengok cheezy wedges itteww...

zino said...

mardihah
bertahan selagi boleh hehe

^ez^
nampak gaya nya kena cari juga la hehe

intan
nak juga ke hehe

silversarina
cakap dengan adik lepas ni tak boleh datang lagi hehe..

shiemz
salam kenal.. terima kasih sudi datang..

anie
boleh la guna alasan tu kalau anie nak makan sama hehe

zino said...

aleeya
kena cari cepat tu hehe

SoFie NuR said...

uik..gara2 adik stop boikot jap ek..huhu..berselera tul adik tu..

Zareda Norman said...

zino

ekceli KFC tu dah difrancise oleh Joho*re Corpora*tion.. kesian dioarang puas eksplain dalam internet..

zino said...

sofie nur
bila dengar KFC terus stop nangis hehe

zar
so makin kuat alasan tak jadi boikot ke hehe

♥miss zaza♥ said...

ya amponnnn
cheezy wedges itu amat menggiurkan
oh!!!!

yginsaf.com said...

melantak drumstick tewww.. salammms pagi senin abang zino itewww

zino said...

zaza
kena cari cepat tu hehe

en.me
utk adik saja hehe

CuTeMiUt78 said...

nak taknak kena la ikutkan

Ada Ayrissa said...

sekali skala xper bro..huhu..apala mampu kita kan..

kirana said...

Errr...Kirana setuju dan sokong supaya boikot terhadap KFC ditangguhkan. Sekian lah sahaja utk kali ini.

Mehhh...gi KFC. Tak sabor2 nih!

neezareef said...

alamak!
cheezy wages tu..

su said...

nak tumpang sekaki!

PerantauSepi1306 said...

aiyooooo sgt menggoda tau gambaq ni.. lama dah boikot ni.. tidakkkkkkkkkk sungguh kijamsss aaa bro nie ;p