Saturday, March 21, 2009

Demi keselesaan...





yg ni gambar je.. yg kami beli lebih kurang gambar yg no satu tu...

memula zino surf dalam tenet kat mana nak cari .. ada lah beberapa syarikat.. tu.. salah satu tu ada laman web, zino pun anta email bertanya dan mohon advice.. dua tiga hari lepas tu dapat le jawapan nya, mencadangkan zino beli yg atomatik punya kos boleh tahan juga..

dua hari lepas mem bagi tau ada sebuah kedai di Taman Midah... jual benda2 tu.. la.. dokek yo tak ada pulak alamat dia dalam tenet masa zino surf.. semalam pegi lah tengok.. tak ada lah nak beli yg otomatik.. nak cari yg manual operate saja.. sesuai dengan bajet.. yang penting fungsi yg kami nak tu ada.. boleh tegakkan bahagian belakang.. boleh bengkokkan bahagian kaki.. tambah dengan tilam angin tu.. utk menambah lagi keselesaan..

petang tadi dah pun di hantar ke rumah.. dengan resmi nya MIL dah pun baring menggunakan nya.. muga dia selesa.. mudah nak duduk, mudah nak baring.. petang tadi juga pembantu yg di cari telah kami jemput datang ke rumah.. so mulai malam ni ada lah teman MIL tidur.. ini pun utk menambah keselesaan.. yg terbaik yg boleh kami lakukan..

mari kita sama2 doakan dia cepat sembuh.. dan boleh berjalan kembali....

37 comments:

kEy said...

sm0ga cepat sembuh~

kEy said...
This comment has been removed by the author.
Kak Elle said...

alhamdulillah semua sudah pun dipermudah kan...

bagus lah skg ada pembantu yg bolih buat kerja rumah juga kan?

blackpurple @ jowopinter said...

Semoga MIL Zino segera sembuh dan dipermudahkan segala urusannya oleh Allah.

adibah said...

Semoga MIL Zino menjadi semakin lega dengan kemudahan baru yang ada.. bila dah semakin lega.. semakin cepat sembuhnya, insyaAllah.

Mr PenyuBiru said...

semoga MIL bro cepat sembuh!

♥miss zaza♥ said...

get well verrrryyyyyyy soon to ur MIL ;)

sakurasa 2 said...

Zeno
Semoga MIL Zino semakin sihat n semakin selesa dan cepat sembuhnya, insyaAllah.

zino said...

key
terima kasih..

BP
amin...

adibah..
mudah2an.. amin..

penyubiru
mudah2an amin..

zaza
terima kasih..

sakura
terima kasih..

UnGu VioLet said...

mar doakan cepat sembuh yer.. amin!!

zino said...

ungu violet
terima kasih... amin..

kawaii_desu said...

Zino san: maaf la dah lama tak singgah. apa jadi dgn ur MIL?? hope she'll have a speedy recovery ye.

er... mesti mahal tu

Yunus Badawi said...

semoga zino sekeluarga dimurahkan rezeki kerana berkorban utk ibu dan mertua. Pengorbanan anak masih terlalu kecil jika dibandingkan dgn pengorbanan ibubapa kita.
Saya doakan MIL cepat sembuh.

Abang Long said...

Semua orang sudah mendoakan yang terbaik. Sebagai seorang saudara Abang long AMIN kan sahaja.

lupekanje said...

Alhamdulillah dia dpt anak mnantu yg amat mengambil berat dan prihatin atas keperluannya.
Moga mertua zino akan cepat sembuh dan ceria seperti biasa...

zino said...

kawai..
MIL jatuh patah tulang paha..

yumus badawi
kami lakukan apa yg termampu..

abanglong
terima kasih..

lupekanje
mudah2an.. amin..

al-hussaini said...

wah..memang menantu yang soleh dan taat... :)
moga mendapat keberkatan hidup...
semoga dengan adanya kemudahan ni, menjadikan rumahku syurgaku utk kalian lebih erat dan kukuh...

yginsaf.com said...

perghh.. bestnyerrr abang zino ittewww

Tie said...

Nampak selesa katil tu. Semoga MIL Zino cepat sihat kembali.

Hazwan tu macam mana ? Dia kena banyak pantang. Makanan ringan, ada awet, masam2 dan minuman bergas kena elakkan... Tie dah mahir betul dengan penyakit ni.. Biasanya kerana alahan habuk, asap dan perubahan cuaca... Kena sentiasa pantau kesihatannya.

zino said...

al-husaini..
mem yg banyak berkorban..

yginsaf..
lakukan apa yg patut di lakukan..

tie
betul tu.. nak kena rekodkan alahan apa yg dia tak boleh kena.. kadang2 tu tetiba datang menyerang..

Ajzie said...

lama tidak kemari.. harap bro zino n family sihat... begitu juga Mil zino semuga cepat sembuh...

zino said...

ajzie
terima kasih...

Mamamanja said...

moga MIL bang zino cepat sembuh

CuTeMiUt78 said...

alhamdulilah.. ada gak dpt.. semoga MIL zino sihat hendaknya... dan selesa ngan layanan yg diberikan

[S]itie [B]Um [B]Um said...

moga cepat sembuh

zino said...

mamamanja
terima kasih..

cutemiut.
mudah2an.. amin..

AZWA said...

Alhamdulillah...semoga cepat la MIL tu sembuh ditambah pulak anak menantu dah sediakan yang terdaya untuk keselesaan MIL.

silversarina said...

Memang cukup selesa . Alhamdulillah anak menantu sanggup lakukan apa saja demi keselesaan emak tersayang .

zino said...

azwa..
itu sumbangan yg dapat di lakukan..

silversarina
setakat yg termampu..mem yg banyak berkorban..

Princess Liyana said...

Smoga MIL cpt sembuh ek!aminnn;)

mesti dia sgt selesa ats tu..

maklang said...

syurga dibawah tapak kaki ibu...

Alhamdulillah punya anak/menantu yang prihatin...:)

Maklang pun doakan moga mak mentua Zino cepat2 sembuh...Salam kat akak eh..bila nak singgah sini lagi?

Jard The Great said...

dah beli ke blom tu?? hehe

zino said...

liyana
harap2 nya bagitu lah...

maklang
kalau kami ke ganu.. tentu kertih jadi distinasi mesti hehe

jard..
dah.. guna pun..

Zareda Norman said...

zino

semoga MIL cepat sembuh.. Hazwan cam ne?

Dee said...

alhamdulillah..pengorbanan zino dan mem akan mendapat balasan di akhirat nanti...menjaga org tua mmg memerlukan kesabaran yg tinggi..semoga MIL zino cepat2 sembuh...amin...

zino said...

zar
hazwan dah lompat macam biasa..

Dee
amin....

PerantauSepi1306 said...

alhamdulillah semoga MIL bro lebih selesa.. dan juga semoga bro juga dirahmatiNya kerana menggembirakan orang tua....