Thursday, April 30, 2009

ICU..

semasa di dewan Mahfuz JKR tengah hari tadi, mem talipon..mak di bawa ke spital... ingatkan rawatan biasa je.. bila selesai majlis di JKR tu call semula mem ..macam mana mak? dia kata mak masuk ICU... terus zino cancel meeting petang tu dan bergegas ke SJMC sekarang dah tukar nama SDMC..

mem kata pagi tadi MIL tak respond bila di panggil.. terus dia call kakak di Shah Alam.. dan terus bawa MIL spital.. selepas pemeriksaan Dr maklum MIL ada komplikasi paru paru.. adik beradik mem di maklum segera.. Dr kata keadaan agak kritikal.. menjelang malam tadi semua sedara dekat dan jauh telah pun berkumpul.. keadaan MIL tak berubah.. masih tidak sedarkan diri.. sepanjang masa di sana kami bergilir membacakan surah yassin dan memanjatkan doa semuga Allah mempermudahkan segala urusan Nya...

esok kami akan berkampong di sana lagi..

Tuesday, April 28, 2009

pegi golap balik pun golap..


gambar waktu pagi dari tkt16..

setiap pagi bila hantar adik rumah mama.. golap lagi....dan petang bila ambik dia pun dah golap.. bila balik dah penat... tak sempat apa dah ngantuk... sekarang adik dah pun lena... nak bacakan buku pun tak sempat....tak puas nak menyakat dia lagi hehe..

kesian adik...

bas stop





masa menghantar angah hari tu zino tertarik dengan bangunan ni.. so pergi lah investigate.. rupa nya bas stop .. tempat acik dan noli tunggu bas hehe.. acik dan noli dah jadi jiran angah.. hehe.. tengok kepada design tu.. memang cukup selesa boleh lah jadikan tempat pertemuan utk sembang petang sambil menunggu anak balik sekolah ke kan.. hehe

Sunday, April 26, 2009

Dari Kota Damansara ke...


pindah dari tkt 2 kat sini.. ke


tkt 2 kat sini pulak... Putrajaya..


ada taman permainan... ciput je..


hazwan datang utk meresmikan nya.. hehe.

Angah dah selamat pindah ke Putrajaya... tak sangka banyak juga barang.. penuh satu lori... quaters ni macam baru siap... hari ni je ada beberapa keluarga lagi pindah.. angah kata block ni Mac baru mula di duduki.. rasa nya macam lebih dekat dari BTR... ok lah loteh lagi ni.. hehe.

Saturday, April 25, 2009

Rajin tak bertempat.....



kalau anda berjalan di sekitar Kl atau di mana saja lah tentu kita akan jumpa lukisan lukisan yg tak perlu ini di lukis atas harta awam.. ada yg di lukis di dinding2 di tembuk tembuk dan di tiang tiang.. menyemak kan pemandangan dan menyakitkan mata.....

setiap kali di bersihkan setiapkali nya juga di lukis kembali.. agak agak apa yang boleh kita buat dengan budak2 yg rajin tak bertempat ni.. buang ke laut je ok tak? hehe

gigih mengajar....



Setiap kali selepas sembahyang jumaat zino lihat "cikgu" ni .... gigih mengajar ilmu matematik.. di perkarangan masjid india.... mengemukana teori baru bagaimana menyelesaikan masaalah .. setiap kali dia "mengajar" ramai murid2 tua yg tekun mendengar...hehe

agaknya kalau kaedah ini di ajar di sekolah .. murid2 akan lebih minat subjek matematik kot...

cikgu2.. sila komen hehe

Thursday, April 23, 2009

pindah

ahad ni ada yg nak pindah ke putrajaya....
sure zino akan membantu...
kalau tak bantu angkat barang
bantu tengok je hehe

lori pun dah di tempah...

tapi....
.
.
.
.
.
.
.







kalau naik lori hazwan ni ok tak? hehe

Wednesday, April 22, 2009

bandar selamat...

tadi ada satu diskusi pasal bandar selamat...
perbincangan menjurus dari segi keselamatan
dari peragut....

dikatakan kes ragut semakin menjadi jadi..
sehingga bandaraya kursusnya kuala lumpur
dianggap tidak selamat oleh pelancong luar..
terutama di sekitar kawasan bukit bintang..

dah macam2 usaha di lakukan..
dah ramai yg di tangkap..
tapi kes ragut macam tak berkurangan..
ragut dan rempit seolah olah sinonem..
sehingga pihak polis mengistiharkan
perang dengan mat rempit..

so zino nak dapatkan pendapat anda semua..

adakah rasa selamat bila berjalan2 di KL?
kalau selamat kenapa?
dan kalau tak selamat kenapa?

Tuesday, April 21, 2009

hadiah...dan cekodok..

Bila balik tadi tengok ada parcel utk zino.. oops sape yg hantar ni... sambil menikmati cekodok dengan cocah sambal sotong yg mem buat,mmmm sodapppp... sebenar e apo bondo pun zino suko cocah sambal hehe.... bila abanglong tanya kena ke gu dia tu.. bagi zino dengan apa pun sambal ni kono jo regu dia tu hehe



sebelum tu inilah cekodok yg mem sediakan petang tadi... mem masih lagi bercuti.. start minggu depan dia akan cuti tanpa gaji.. selagi tak dapat pengganti mem kenalah berkorban utk mak dia..



poslaju dari batu pahat... anda tau siapa yg kirim? hehe mesti lah blogger batu pahat kan


ada tulis nama zino tu sah lah bungkusan ni utk zino kan hehe


di balut dengan kemas dan cantik.....
.
.
.
.
.
.



hadiah yang cantik... boleh le zino letak gambar Arifah nanti... entah entah Arifah dan boleh jalan kot hehe.. lama tak jumpa dia.. bila dah pasti si pengirim zino terus hantar sms.. "terima kasih hadiah dan sampai..." jawapan yg zino dapat...."siapa ni?" oops lupa nak kenalkan diri.. hehe

kepada cutemiut,
kerana telah bersusah payah menyediakan hadiah, zino ucapkan berbanyak terima kasih.. hadiah, kerana zino tergolong 10 pengulas terbanyak... dalam blog cutemiut.. lain kali bagi hadiah lagi ya.. hehe

Monday, April 20, 2009

lempeng pisang..

sambil berehat tu meh makan lempeng pisang ni.... sodappppppp kono pulak cocah sambal tumis potai... ala mak aiii cerito pun tak guno.. hehe







>

Sunday, April 19, 2009

pamiran buku




petang tadi zino, kakak dan hazwan ke PWTC.. mem tak dapat ikut kerana kena jaga MIL... ramai nya umat... baru berlegas kat bawah tu dah rasa rimas.. terutama si hazwan tu..

dapat le borong sikit.. hehe

Saturday, April 18, 2009

charlie's angles... hehe



petang tadi berlaku pertemuan bloggers... bila dapat senarai dari ummi365 terkedu sekejap.. macam mana zino nak pegi ni.. yang akan hadir semua nya makcik makcik blogger je.. so kena lah pujuk mem utk ikut sama.. dan dia pulak kena pujuk adik dia datang menjaga MIL.. fizah juga kena balik tusyen dengan kawan .. kalau tak melepas lagi zino jawabnya..

nasib baik juga , nong dan tulipurple ada escod ada lah juga geng zino nak berbual.. kalau tak kena lah berbual dengan hazwan dan aeez hehe.. zino tengok makcik blogger have a very good time ..macam tempat tu mereka yg punya hehe.. dan zino tak berkesempatan..(sogan) nak berkenalan dengan semua blogger yg hadir.. nak berbual dengan kak elle pun tak sempat.. blogger lain dah book hehe.. dan ada blogger yg zino tak pernah masuk lagi blog mereka.. nak kena cari le lepas ni..

tempat pertemuan tu ok lah.. tapi tak boleh datang selalu.. adik pulak asyik nak oder je.. kalau selalu kempis le poket hehe.. makanan memang sodap.. tapi tak sempat nak tangkap gambar asyik borak dengan dua escod tu hehe.. banyak nya cenderahati bertukar tangan .. zino terima je hehe..

esok jom serbu ke pamiran buku di PWTC..

Friday, April 17, 2009

practice make perfect..

berapa lama anda belajar memandu?
sebulan?
seminggu?
itu bergantung kepada skill anda..
kebolehan anda..
kemahiran anda..
itu kalau memandu kereta..


bagaimana kalau memandu helikopter..
mungkin kena belajar berbulan2 kot..
atau makan tahun baru boleh mahir...

tapi...


belajar beberapa minit je
kita dah boleh bawa helikopter
oops
dah boleh terbangkan
helikopter hehe..



tak caya...?
jom tengok...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.












tapi kalau nak main tunggu adik tak ada.. hehe kalau dia ada tak ada can la jawab nya hehe....

Thursday, April 16, 2009

bengap nya... hehe

mak cik2 jangan tinggalkan anak dengan bapa yg macam ni ya..
ada yg kebuluran nanti hehe


video

Wednesday, April 15, 2009

satu hari di supermarket...



ada beberapa benda yg mem pesan...
bila sampai zino pun mula lah mencari...
tapi....pusing punya pusing....
mm yg mana satu ni??

zino: hello.. nak beli yg mana satu?
mem: yg cap... ABC tu..
zino:OK



cari lagi..... lepas tu

zino: hello, yg ni pulak brand apa?
mem: (dah mula gelak).. yg brand DEF tu..
zino :ok ok dah jumpa.....

sat lagi..

zino: hello, yg ni pulak nak cari kat mana? hehe
mem: hahaha (sambil gelak) tu la tak pernah buat sendiri..




aduhh.. teruk nya zino ni.. maklum la selama ni
mem yg urus semua benda tu.. zino tolong tolak trolley je
lepas tu sorong sampai ke kaunter dan bayau..
mem yg kesana kemari mencari...

bila kena buat sendiri ni
menggagau juga jadi nya hehe..
sape nak tolong tu.... hehe

gambar trolley tu hanya hiasan je.. hehe

birthday boy.. part 2


terlebih senyum hehe


puhhhhhhh..


susun lilin...


hadiah dari Pak Latip Talib... tq..


dapat dua kek lagi hehe..

Monday, April 13, 2009

birthday boy..

esok budak ni ha punya birthday....hehe









Sunday, April 12, 2009

selesai tugasan...

baru selesai tugas utk malam ni....
berpeluh juga ketiak hehe...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




zino 5 pasang..


mem 5 pasang


hazwan 5 X 2 pasang......

terlewat..tapi belum terlambat...

bila zino turun bawah.. nampak talipon ada liplap liplap.. makna nya sama ada miss call atau sms yg masuk tanpa di sedari.. kebetulan talipon tinggal kat bawah tak bawa naik.. leka dengan macam2 hal tak perasan pun talipon tu..

bila cek ada dua miss call ada dua sms.. tak sedap hati terus call , adik kata on the way balik kg.. sedara meninggal.. so zino pun berkira nak balik.. sebelum boleh balik beberapa perkara perlu di bereskan.. memula keluar mencari sarapan utk famili.. lepas sarapan mem pulak nak ke pasar.. so agak lewat baru dapat balik.. fizah kata ada tusyen.. tapi memang tak sempat nak tunggu.. kena lah cari altenatif lain pegi tusyen tu..

seperti biasa hazwan jadi teman, agak terlewat sampai.. bila sampai jenazah sedang di sembahyangkan....sempat le berjumpa sedara jauh dan dekat.. setelah semua nya selesai kami balik ke rumah mak.. sempat le mak masak walau pun ringkas tapi tetap menyelerakan..

kepada Induk dan anak anak.. semuga tabah dan redha dengan ujian Allah, sama sama lah kita berdoa semuga roh nya di rahmati Allah dan di tempatkan bersama sama roh orang orang beriman.. amin..

Saturday, April 11, 2009

sudah kah anda??

Cukai: 3,974 individu disenarai hitam

Oleh NORILA DAUD
pengarang@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 10 April – Sebanyak 3,974 individu yang disenarai hitam dan dikenakan sekatan perjalanan kerana gagal melunaskan cukai pendapatan perlu merujuk kepada Jabatan Imigresen sebelum merancang ke luar negara.

mari kita tunaikan tanggung jawab kita.. jangan lupa melunaskan cukai tafsiran utk tahun ni.. last date 30 April.. jangan sampai jadi kes macam kat atas tu.. agaknya tu kes jutaan la kot.. sekarang ni mudah kita boleh submit online.. tafsir sendiri bayar sendiri.. teringat zaman isi borang dulu.. beratur panjang semata mata nak hantar borong tafsiran cukai je.. hehe.. maklum lah buat kerja last minit..

Friday, April 10, 2009

bukan utk di bincangkan...

salam jumaat utk semua warga blogger..

mari kita dengar cerita ni.. oops baca cerita ni...tapi zino mendengar nya di stesyen radio semasa drive ke pejabat tadi.. sesiapa yg membuka stesyen yg sama mungkin juga sempat mendengar nya.. cerita telah saya ringkas kan dan olah semula utk tujuan penulisan.. tapi intipati nya tetap sama..

kisah nya seorang ayah dan seorang anak dara.. si ayah terkenal dengan panas baran , ego dan sebagainya.. si anak seorang anak yg baik, mendengar cakap ibu bapa dan bersopan santun..

bagini lah kisahnya...
tiga bulan sebelum habis periksa SPM si anak meminta izin ayah utk bersama kawan kawan makan makan di sebuah pasar raya tak berapa jauh dari rumah.. seperti biasa sikap ayah yg panas baran terus dengan ego tidak memberi kebenaran dengan alasan nya, si ibu memberi sokongan ke pada si anak , kesian dan bersimpati dengan kerja keras anak selama ini.. apa lah salahnya sekali utk bersama kawan2 selepas habis periksa.. bukan nya pernah keluar pun...

seminggu selepas SPM,
si ayah balik, mendapati si anak tiada di rumah.. terus bertanya si ibu kemana anak nya pergi.. ibu maklum bersama kawan, "kan ke dulu dia dah minta izin" si ayah bertanya lagi "di mana dia dapat duit?" si ayah mendapati duit yg di simpan di tempat tertentu hilang.. tanpa berlengah si ayah keluar mencari si anak.. dia terjumpa si anak di perhentian bas bersama kawan kawan.. dengan sombong dan egonya si ayah terus menjerit memanggil anak nya, bila anak menghampiri nya terus, panggggg!!!, singgah di muka anak sehingga berdarah hidung dan mulut.. si ayah terus memarahi dan bertanya kepada si anak di mana dia dapat duit? tapi si anak tidak menjawab mungkin sedang menahan sakit...... si ayah terus menarik rambut si anak sehingga terlucut tudung anak..

kawan kawan si anak terkejut lalu beramai2 memeluk si ayah dan merayu jangan memukul si anak yg tak bersalah.. sedih dan bersimpati dengan kawannya yg baik di perlaku bagitu oleh ayah sendiri.. datang seorang yg dari tadi memerhati lalu berkata..

"en. saya juga ada anak sebaya dengan anak en. saya tak tergamak nak melakukan sedemikian dengan anak saya, lebih lebih lagi di hadapan kawan kawan nya . en. telah mamalukan anak en. kalau pun anak en. bersalah, apa salah nya bawa dia balik dan di rumah dan lakukan lah apa yg en. rasa betul.. kalau di rumah adalah hak en. nak buat apa saja.. apa kata kalau ada orang yg memaki hamun en. di hadapan orang ramai.. "

si ayah tersentak, dan tersedar dari kesilapan nya, lalu memelok si anak, tapi masih bertanya di mana si anak mendapat duit dan akhirnya membawa si anak pulang.. di rumah si ayah terus bertanya di mana si anak mendapat duit..

si nak pun menjawab..
"ayah, setiap hari ayah bagi saya belanja 3 inggit, saya simpat dua inggit dan saya dah dapat kumpul 40 inggit, duit itu lah yg saya gunakan utk berbelanja dengan kawan kawan tadi.. saya tak ambil duit ayah, kan ayah dah pesan jangan mencuri, mencri tu kan berdosa ayah, pencuri akan di potong tangan.."

si ibu mencelah...
"duit mana yg awak cakap ni, kan ke duit yg awak simpan tu awak bagi saya utk di simpan.. ada duit tu saya simpan .... tadi kenapa tak tanya?"

di akhir cerita juruhebah kata...."bukan utk di bincangkan.."

Wednesday, April 8, 2009

jatuh...

masa alang balik ke shah alam ahad lepas hujan dah pun turun.. tapi masih renyai2.. dah pesan bawa moto kena hati2.. jangan bawa laju laju.. tambah pulak bila hujan.. dan bila dah sampai nanti call.. memang macam tu pesanan utk alang setiapkali dia balik..

malam tu dia call.. bercakap dengan mem.. jatuh moto.. apa lagi terkejut kami .. puas la mem interview.. jatuh macam mana.. teruk ke kat mana.. luka ke dan macam macam lagi.. malam tu kami tak sempat nak pegi... esok nya pagi pagi dah call dia balik.. dia mengadu sakit.. Dr. bagi MC.. so akhirnya kami promise malam nya akan datang shah alam..

masa dia balik tu .. bila sampai sekitar sunway.. moto di depan break secara tiba2.. masa nak mengelak tu dia terjatuh.. lutut terkoyak .. seluar pun koyak.. nak balik semula ke cheras dah jauh.. dia terus ke shah alam dan mendapatkan rawatan di klinik.. so dah pesan dengan alang lepas ni jangan bawa moto bila nak balik.. guna di kampus saja.. kalau nak balik call kami datang jemput atau balik naik bas..






Tuesday, April 7, 2009

dapat pengganti....

kisah pembantu yg kami dapat dulu tidak selesai di situ.. setelah tiga empat hari di rumah kami.. dia mula buat hal.. sibuk nak balik.. rindu anak lah mak sakit la kat indon sana.. malah macam macam alasan dia cakap dengan mem.. akhirnya mem pun give up fed up .. hari ke sembilan hantar balik ke ejen.. mem tak nak hantar.. zino pulak tak sempat .. akhirnya minta angah yg hantar..

ejen janji nak carikan pengganti.. orang shah alam pun gesa mem dapat kan pengganti.. tapi mem dah merajuk.. sedih.. marah.. kecewa dia dah le penat.. yg datang buat perangai pulak.. cuba2 tanya "mama" minta tolong tanya kan ada ke sesiapa nak jaga MIL.. sementara pencarian berterusan.. MIL duduk di Shah Alam.. mem dah cuti panjang .. tak tak boleh lagi bercuti.. suka tak suka kenalah jaga sementara dapat pembantu.. nak cari local..

Alhamdulilah.. pencarian di permudahkan.. ada yg sudi nak bantu.. duduk di flat di belakang rumah kami tu je.. dah dua hari berulang alik datang ke rumah kami.. datang masa kami keluar rumah dan balik bila kami dah sampai rumah.. nampak MIL pun selesa dengan dia.. harap2 dia kekal menjaga MIL..

Monday, April 6, 2009

salah pilih kawan..?

KUALA LUMPUR 6 April – Empat badan bukan kerajaan (NGO) hari ini membuat laporan polis terhadap Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming yang mempersendakan ayat suci al-Quran ketika memberi ceramah di Bukit Gantang, Taiping, malam kelmarin.

Laporan itu dibuat oleh wakil dari Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris), Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia (IRIMM) dan Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul di sini hari ini. – Utusan.

tak rasa tercabar ke? orang kapir berceramah guna ayat quran.. tak terasa ke di permainkan!!! di perbodohkan... fikir2kan lah..

Sunday, April 5, 2009

juga kisah kampong...

ini ada kaitan dengan kampong juga tapi kisah nasi ayam kampong..tempat ni cukup popular.. setiap kali kami datang tak kurang 100 orang sedang menikmati ayam kampong di sini.. ayam yg di goreng panas tu menjadi idaman setiap pengunjung..


jom tengok gambar ....


ayam goreng ni kena oder lebih... kena lah ambik yg panas...


ayam kampong..? betul ke..


sambal ada sayur pun ada..


ulam pun ada..


apabila misi selesai..

ramai juga yg datang dalam kumpulan... tempat pun banyak.. dalam bangunan luar bangunan atau di bawah pokok.. ada sesiapa yg berhajat nak datang sila lah ke veledrom , BTR tu..

balik kampong ooooo....






Petang tadi sempat juga kami balik kampong... cadangan asal nak balik lebih awal.. tapi ada dua alasan ia nya terpaksa di tangguh sampai ke petang.. memula ada jemputan kawin di lembah keramat.. lepas tu fizah pulak ada tusyen.. tunggu lepas fizah habis tusyen baru balik...

sampai di Nilai kami di sambut dengan hujan yg amat lebat.. sehingga suasana macam dah malam.. bila dah sampai cembung baru call ayah kami on the way balik.. actually saja tak nak bagi tau tapi takut pulak tak dapat merasa masakan mak. hehe

seperti biasa masakan omak den yg paling sodap.. mesti tambah nasi punya.. adik pun bersungguh makan.. walaupun sesekali mengeloh podehhhh...

sekian lapuran utk hari ini..

Friday, April 3, 2009

Selamat bertugas PM..

KUALA LUMPUR 3 April - Perdana Menteri yang baru Datuk Seri Najib Tun Razak dalam ucapan sulungnya mengumumkan proses kajian semula Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) akan dimulakan.

KUALA LUMPUR 3 April - Perdana Menteri Datuk Seri Najib mengumumkan kerajaan akan menarik balik larangan penerbitan sementara bagi dua surat khabar serta membebaskan 13 tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) berkuat kuasa serta-merta. -Bernama

KUALA LUMPUR 3 April - Datuk Seri Najib Razak dalam ucapan sulungnya sebagai Perdana Menteri mahukan seluruh rakyat bersama-sama melaksanakan satu transformasi besar untuk negara dengan semangat "Satu Malaysia, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan".

blacklist....

dua hari lepas nak kena renew roadtax dan insuran.. biasanya zino minta kawan zino je urus dia juga ejen insuran..tapi sms yg staff dia hantar buat terkejut..

"roadtax tak boleh renew, kena senarai hitam JPJ"

alamak apa hal pulak ni.. semalam zino ke Sri Permaisuri buat semakan.. rupanya di senaraihitam JPJ Ganu.. agaknya JPJ ganu sambut zino dalam perjalanan balik dari KB dulu hehe.. terus la berhubung dengan JPJ Ganu .. kata nya kereta di kesan melanggar lampu merah di Dungun... berlaku masa cuti raya cina tahun lepas... sah masa kami balik dari KB dulu.. oo alah.. kena bayar saman kalau nak masuk senarai putih..so proses pun bermula...

kena buat surat, fax kan ke Ganu.. ganu keluarkan surat saman, dapatkan no saman , bayar di JPJ ceras, maklum ganu resit bayaran lepas tu senarai di putihkan dan roadtax baru boleh renew.. aduhhhh... terpaksa lah zino menderma utk ganu.. hehe

sepanjang tempuh berurusan di JPJ ganu dan JPJ ceras.. mereka telah bekerja dengan cara yg cukup professional.. memberi penjelassan dan penerangan yg memuaskan.. dah sendiri buat salah ngaku je lah kan.. so mesej yg nak di sampaikan...

berhati2 di jalan raya... anda mampu mengubah nya..

Thursday, April 2, 2009

test drive

Semalam angah datang tunjuk kereta baru dia.. memula tu nak surprise kan kami le konon.... tak cakap pun dah book kereta baru tapi.. (semalam keluar) kebetulan tempat dia book kereta tu zino ada kawan so pocah la rahsia....hehe bila zino call tanya, angah terkejut.. macam mana abah tau? alamak kantoi.. hehe.. bila dah tau tu mem pun tak sabar sabar nak minta angah datang tunjuk kereta tu.. hehe

so malam tadi bila nak keluar makan masing masing nak naik kereta baru.. dapat le abah test drive .. seronok le pulak hehe .. dan bila zino nak membelok kat satu simpang tu.. spontan kakak cakap...

"ah alah.. tak kan nak makan nak sini je.. lebih baik tak payah keluar..."
"abis tu nak makan kat mana?"
"jauh le sikit... tak puas duduk lagi ni hehe"

rupanya dia orang dah pakat nak minta angah belanja...so akhirnya kami ke kg baru pekena steak... hehe...











oops gambar kereta tak sempat tangkap...

update 5.33 ptg.. bukan kereta angah ni.. hehe